Angels and airwaves

Dagen har bestått av lite lyssning på en 3 timmars lång förläsning om Sverige Demokraterna och mycket halvsova. Så har inte direkt fått med mig allt men jag e glad ändå.

När jag var påväg hem igen eftersom jag slutar elva på torsdagar (:D) så får jag sms från Jennifer som säger att Angels and ariwaves har konsert på onsdagen i Manchester när vi faktiskt befinner oss där. Har inte hört så jätte många låtar av dom, men lyssnar för fulla muggar nu för att få ut så mycket av konserten, för självfallet ska vi gå! Finns skitbilliga biljetter också, endast 20 pund (220 kr). Flyt, kallas det tror jag allt.

Ikväll så ska vi snacka och typ lägga upp ett schema, jag, ida och jennifer för att hinna med så mycket som möjligt på dom 3 dygnen. Har redan ett ganska fullspäckat schema med Shopping, Manchester United match, Angels and Airwaves och mest troligt rundtur på Old Traffort.

GÖTT MOS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0